Accu Asus F301 Hoge kwaliteit

06/gen/2018 08.44.15 dfkmnews Contatta l'autore

De regelmatige updates van Microsoft en de toevoegingen aan zijn gamma van oppervlakte apparaten verstrekt overvloed van aansporing voor zijn OEM partners om hun eigen hybride laptop/Tablet producten te verfrissen. De nieuwste versie van de Accu Asus F301 biedt een goed alternatief voor de oppervlakte Pro bereik voor zakelijke gebruikers die behoefte hebben aan een veelzijdig en betaalbaar apparaat dat kan functioneren als zowel een laptop en een Tablet.

De 12,6-inch transformator Pro T304UA maakt een goede eerste indruk, met de Tablet en gebundeld toetsenbord al magnetisch verbonden en tillen gemakkelijk uit de doos met een gecombineerd gewicht van slechts 1.18 kg. Er is een stylus ook opgenomen, terwijl Microsoft Surface Pro biedt alleen een toetsenbord en Stylus als optionele extra's.

De primaire Tablet sectie maatregelen slechts 8,8 mm dik, en is gehuisvest in een stevige aluminium behuizing die een goede bescherming biedt wanneer u op reis bent. De Tablet weegt 800g op zijn eigen, dat is een beetje zwaarder dan sommige van haar rivalen-met inbegrip van de iets grotere 12,9-inch iPad Pro-en je niet echt houden in een hand voor zeer lang.

Er is een verstelbare tand ingebouwd in het achterpaneel dus het is gemakkelijk om de Accu Asus F301U Tablet staan op zijn eigen wanneer je moet. De tand ondersteunt 155 graden van reizen, tot een maximum van (bijna-horizontale) 170 graden.

Het bovenste paneel van het toetsenbord is ook gemaakt van aluminium, dat extra bescherming biedt wanneer het scherm wordt gevouwen over het toetsenbord. Het geeft ook het toetsenbord een steviger, meer responsieve voelen dan de slimline toetsenborden gebruikt door een aantal van de transformator Pro's rivalen, en is zeer geschikt voor het typen op snelheid in Word of Excel als je op de weg. De magnetische connectoren grip het toetsenbord stevig en maken het een simpele zaak om snel line it up en bevestig het aan de Tablet als je nodig hebt om aan de slag aan het werk. Er is zelfs een beetje stof mouw op het toetsenbord om de stylus op zijn plaats te houden.

Accu Asus F401A omvat een USB-C-poort, samen met een full-size HDMI-poort en een USB-3,0-poort, zodat u niet hoeft te extra kabels of adapters rond te dragen wanneer je op reis bent. Er is ook een microSD-sleuf voor het snel toevoegen van wat extra opslagruimte. Onze enige kleine klacht is dat de compacte stereo speakers zijn niet bijzonder luid, zodat de 3,5 mm audio-aansluiting kan komen in het spel voor een koptelefoon of een set van externe luidsprekers.

Er zijn twee versies van de transformator Pro T304UA momenteel beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk, vanaf £999,17 (ex. BTW, of £1.199 incl. BTW) voor een model met Windows 10 Pro draait op een 2,5 GHz Intel Core i5-7200U processor, samen met 8GB RAM en een 256GB SSD (244GB beschikbaar voor de gebruiker).

Accu Asus F401 heeft al bijgewerkt sommige van haar andere laptops, zoals de ZenBook Deluxe, met intel's nieuwste 8e generatie processors, maar heeft nog niet aangekondigd een soortgelijke update voor de transformator Pro bereik. Helaas, ASUS website heeft de neiging om minder dan specifiek over bepaalde functies, dus het is zeker de moeite waard de bevestiging van de prijs en de specificatie van elk model voor het kopen-vooral omdat er geen User-upgradeopties, zelfs voor RAM en SSD.

De geïntegreerde HD graphics van de Accu Asus F401U is vrij bescheiden, maar nog steeds beheerd een Score van 36.5 fps bij het uitvoeren van de Cinebench R15 OpenGL-test, dus het moet zeker in staat zijn om presentaties en enkele eenvoudige foto-of video-editing handvat-en eventueel zelfs een aantal Off-Duty gaming actie ook. De enige echte teleurstelling hier is dat de Solid-State Drive is enigszins traag: leessnelheid was relatief bescheiden, gerapporteerd op 555MB/s door de Atto Disk benchmark, maar dat bleek te zijn het hoogtepunt, zoals schrijfsnelheid kwam op slechts 260MB/s-een prestatieniveau dat kan worden aangevochten door een goede harde schijf.

We hebben ook gemerkt, met enige bezorgdheid, dat Accu Asus F501A angstvallig vermijdt elke vermelding van de levensduur van de batterij op haar website. Gelukkig, de transformator Pro's aantrekkelijke display konden we de helderheid van het scherm te verlagen tot slechts 40 procent, terwijl nog steeds het leveren van een goede beeldkwaliteit voor het bekijken van streaming video van de BBC iPlayer. Met deze instelling, de transformator Pro duurde 6 uur 45 minuten bij het uitvoeren van iPlayer via Wi-Fi. Minder intensief gebruik moet u toelaten om dat te duwen dicht bij een volledige acht uur werkdag, zodat de transformator Pro kan nog steeds verdienen haar te houden op de weg.

Levensduur van de batterij en de prestaties van de Solid-state drive zowel laat ruimte voor verbetering, maar de transformator Pro T304UA is nog steeds een aantrekkelijke optie voor zakelijke reizigers. Zijn lichtgewicht, stevig ontwerp is zeker goed geschikt aan het leven op de weg, en terwijl het geen high-end uitvoerder is kan het nog Microsoft Office en andere productiviteits apps volkomen goed behandelen. De aantrekkelijke display is een bijzondere kracht, en goed geschikt voor surfen op het web en streaming video, terwijl de opneming van zowel toetsenbord en Stylus zonder extra kosten betekent dat de transformator Pro biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding als je op een krap budget.