Dames Ugg Classic Short Laarzen 5825 Roze

17/dic/2014 09:34:49 green Contatta l'autore

LONDON, Verenigd Koninkrijk — ugg sale dames "laarzen van Ugg zijn — de modewereld verheugt zich." Dus lees een kop in de krant van de beschermer als Californië gebaseerde Ugg Australia, het merk achter de gezellige schapenvacht die verwierf faam laarzen als het item mode moeten-heeft voor de late 2000s, een daling in verkoop in eind 2012 gepost.

Ook al worden beroemdheden er nog mee gefotografeerd, de modepers heeft Uggs afgedaan als smakeloos. En wat de modepers schrijft wordt door miljoenen fashionistas meestal opgevolgd.Maar nu heeft een über-fashionista, de beroemde Vogue-redacteur Andre Leon Talley, het opgenomen voor de laarzen van schapenvacht. Tijdens de New York Fashion Week verklaarde Talley zijn liefde voor Uggs. Hij bezit 15 paar, ook pantoffels, omdat ze zo comfortabel zijn. ‘En ze kunnen net zo chic zijn als hoge hakken ugg uitverkoop voor vrouwen.’Die opmerkingen komen Uggs goed uit. Het merk was al een grote marketingcampagne begonnen om aan geloofwaardigheid te winnen. De vraag is wat Vogue-hoofdredacteur Anna Wintour ervan vindt.

De fluffy laarsjes en pantoffels die je warme voeten bezorgen, kent iedereen ongetwijfeld. Het Australische label brengt nu ook een al even zachte interieurcollectie op de markt.De fluffy laarsjes en pantoffels die je warme voeten bezorgen, kent iedereen ongetwijfeld. Het Australische label brengt nu ook een al even zachte interieurcollectie op de markt.'Onze klanten vinden onze warme laarsjes zowat het toppunt van comfort', vertelt Constance X. Rishwan van UGG Australia. 'We vertaalden dat gevoel van luxe en comfort naar onze eerste Home collectie. Je kunt als het ware nu je familie opwarmen door ze in een gezellige UGG plaid te wikkelen.'De interieurcollectie is eerder beperkt en telt slechts 15 items, wel te verkrijgen in verschillende kleuren. De UGG Home-lijn bestaat uit vloerkleden, poefs, plaids en kussens waarvan de prijzen variëren tussen 95 . euro en 1000 euro. Mocht deze winter inderdaad de stroom uitvallen, dan zul je met deze collectie in huis alvast geen kou lijden.

Sinds deze wankele resultaten in 2012, heeft Ugg geduwd de propositie comfort van haar belangrijkste product in andere productcategorieën, met inbegrip van huishoudartikelen, Lounge, slippers, sneakers, hakken en schoeisel, mannen en kinderen, evenals lagere kosten en premium versies van zijn oorspronkelijke boot. Het bedrijf skorshoesnike niet breekt uit cijfers per categorie, maar bevestigd dat de klassieke Ugg boot nu goed voor ongeveer 30 procent van de wereldwij . de verkoop — in vergelijking tot 65 procent slechts een paar jaar geleden.